Schotland, dag 6

10 september 2022 - Sconser, Verenigd Koninkrijk

Vandaag hebben we een redelijk rustige dag gehad. Eerst zijn we naar Portree gereden. Dit is te vergelijken met Valkenburg. In de ochtend wad het rustig dus konden we in alle rust de winkeltjes bekijken. Een uur later liep het dorp vol en zijn we in de auto gestapt om onze weg te vervolgen.

20220910_101239

We zijn verder gereden naar Old Man Storr.  Onderweg daarheen kwamen we nog een waterval regen.

20220910_121346

Old Man Storr is weer een klere hoge berg. William heeft hem bedwongen tot waar hij niet verder mocht. Ik heb lekker ergens tussenin op zijn terugkeer gewacht maar het uitxicht was ook hier mooi.

20220910_132435

20220910_132416

Weer terug in de auto zijn we verder gegaan naar Killt Rock. Dit is echt schitterend.

IMG_0403

IMG_0404

.Uiteindelijk in alle rust (niet constant omdat we regelmatig aan de kant moesten voor de wegpiraten die hier wonen en de wegen kennen) terug gereden naar het hotel. Nog genoten van de zon en het uitzicht met een lekkere kop koffie. Wiliam heeft vandaag zijn eerste whisky gedronken. Het is hem goed bevallen. Morgen op naar net volgende hotel in Gairloch.

1. Deborah Paas:
    11 september 2022
    Die gekleurde huisjes zijn echt super cute. Ziet er allemaal weer mooi uit 😍