Schotland, dag 7

11 september 2022 - Gairloch, Verenigd Koninkrijk

Vandaag vanuit Sconcer vertrokken naar Gairloch. Een groot stuk site-seeing route gereden (een stuk van de North Coast 500). Heel veel ruige natuur gezien. Hoe hoger we naar het noorden rijden, hoe ruiger het landschap. Heel veel haarspeldbochten en hoogteverschillen.

En dan stop je gewoon ergens langs de weg en dan zie je dit

Echt zoooo mooi. En heerlijk rustig daar ondanks de weg die er langs loopt.

En ze hebben daar nog meer weggebruikers

Dat loopt gewoon los langs de weg. Geweldig om te zien maar ook wel spannend. Gelukkig blijven ze netjes langs de weg lopen. Ze zijn goed opgevoed. :). Uiteindelijk kwamen we langs Victoria Falls. Dat moesten we natuurlijk zien.

20220911_142624

Ontzettend mooi om te zien. Hier zijn verschillende foto's en filmpjes van maar die zien jullie als we terug zijn.

Uiteindelijk zijn we bij het volgende hotel aangekomen (Gairloch Highland Lodge). Het 1ste "zoek het je maar uit" hotel. Niemand daar aan de receptie. Een beschrijving op papier van het hotel en hoe je op de kamer komt. Een blaadje erbij dat je moet invullen wat je bij je ontbijt wil zoals scrambled eggs e.d. en dat moet je weer in een bakje bij de receptie leggen. Hoe onpersoonlijk kan je het maken. Gelukkig ligr er 5 minuten lopen verder een hotel waar we naar toe konden voor het avondeten. Al met al toch een leuke dag.