Schotland, dag 8

12 september 2022 - Gairloch, Verenigd Koninkrijk

Vandaag zijn we naar the Falls of Measach geweest. Het was 1 1/2 uur rijden maar wat een belefenis. Zoveel verschillende natuurstukken bij elkaar. Het weer was wisselvallig, soms regen maar ook veel zon maar niet echt koud. weer veel schapen langs de weg gezien. ook heel veel wielrenners die zich de bergen op het licht uit de ogen fietsten. Respect voor die gasten om dat daar te doen met die mega hoogteverschillen.

IMG_0658

20220912_113508

20220912_112834

Voor de kerst heb ik al mijn boom uitgezocht :). De rechtse boom.

20220911_142955

Uiteindelijk zijn we verder gereden naar Ullapool. Veel kleine watervalltjes langs de weg die we niet konden fotograferen omdat je er niet mocht of kon stoppen. Ullapool is een leuk dorpje waar we lekker koffie hebben gedronken en boodschappen gedaan in de supermarkt die daar iets verder door lag. Ze hadden daar een geweldige klok.

20220912_130040

Uiteindelijk weer terug gegaan naar het hotel, waar we geen goed woord voor over hebben. Een toilet die door blijft lopen. Als je dan iemand hebt gevonden krijg je een schroevendraaier om de stortbak af te sluiten. Daarnaast koud water tijdens het douchen. Gelukkig hebben we hier onze laatste nacht. Wel voor de 2de dag op rij gegeten bij The Old Inn waar ook een mooie brug was.

20220912_155732

Morgen vetrekken we naar Thurso, helemaal in het noorden.